středa 8. února 2012

8. Února 2012

Tumblr_lyiunmjqd61r9pizko1_500_large
Poslední události mého života:
1. Vánoce: Mají to být svátky klidu a míru, jenže u nás v rodině to tak není. Děda je opilej už od rána a zpívá si po celém domě. Máma zmatkuje a pořád na někoho jenom křičí. Babička pro jistotu nedělá skoro nic a já dělám chlebíčky (vážně hroznej odvaz). Večeře byla dobrá, nikoho jsme nevezli do nemocnice. A pak to ,,slavné" rozbalování dárků, jistě se vždycky těším, ale vždycky se kolem toho dělá hrozné fópá.
2. Silvestr: No po pravdě řečeno na silvesta jsem už od odpoledne byla venku s kamarádkou. Už ani nevím co jsme dělaly ale hrozně mě poznamenala cesta do vedlejší vesnice a zase zpět pěšky. Málem mě z toho kleplo...
Pak ještě kolem deváté nebo kdy jsem šla ještě s jednou kamarádkou ven, ale pak se to jaksi zvrhlo a šly jsme bobovat na igelitkách. Obě jsme poté vypadaly jako mrtvoly. A po návratu domů se to moc nezlepšilo, jak jsem začala rozmrzat, bolelo to ještě víc.
3. Po Novém roce jsem se konečně dočkala vypujčení Eragona (knihy) - přečtena téměř do jednoho týdne
4. Dnešek: Na rovinu: jsem mrtvá. Byla jsem s kamarádkou venku bruslit. Doma mi konečně začaly rozmrzat nohy a s teplem přišla i bolest.

3 komentářů:

Carolina
8. února 2012 v 8:13

Proč myslíš?

Es*
8. února 2012 v 10:10

Tak posílej :)

Es* řekl(a)...
8. února 2012 v 10:16

Prosím ještě dnes zkus to ještě klidně m idej ukázk una blog..

Okomentovat